Mårten Lillebror Larsson


De ska ni alla bloggare veta att Mårten Lillebror Larsson är den mest fantastiska och älskade pöjk man kan ha! Allt han gör, allt han säger, allt han kan, ALLT OM HAN!!!! De e så sjukt underrbat så ni anar inte! Jag älskar verkligen den pojken, och jag önskar jag kunde visa de mer än vad jag gör!
Måste säga förlåt älskling för de jag gjort! De har satt en pil i mitt hjärta av smärta! jag ångrar de så sjukt mkt att du anar de inte! jag har gråtit varje kväll du inte varit här förjag mår så jävla dåligt! Jag hoppas allt blir bra snart igen ::) älskar dej mitt hjärta <3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


.+**+.+**+.
+ MÅRTEN +
 *+.      .+*
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0