9/12-09

Hallo everybodey ;*

Tiden knallar och går som satan nu tycker ja :P
De e faan bara 15 dagar kvar te julafton asså!
Åh alla klappar e köpta förutom en och de e till älsklingen. Jag har inga pengar kvar och ja skulleegentligen ha en 100 nu men filleflow har liksom använt upp alla sina pengar så han kunde inte pejja tebax de han va skyldig ;/
Fett jobbigt asså!
Aja, imorgon blir de jul bak med OP1 :D fett kul!

Över till idag!

Jag vakna upp av en dröm som ja både kan säga var bra men ändå så vart jag ledsen av den :'( Sen hade vi bara en fungerande cykel i morse som ja fick cykla på.. fett drygt för bromsen ligger på ganska ordentligt på framhjulet ;/ Sen i bussen vart de KRIS! På skolan fick ja leka, plugga, promenera och strässa! Träffa vickans syster oxå :D fett nice ;) Sen på väg hem fick ja vänta på taxin as länge :( sen cykla på den förbnnade cykeln! Kommer hem as hungrig och de blev snusk tjockpannkaka :( sen har ja inte gjort mer än att leta julklapp åt mej själv som ja önskar mej xD men men.. nu sitter jag här och klockan e 22:11 just nu och jag väntar på att min älskling skaringa :D
Just ja... Ja har typ bråka med en av dom närmaste vännerna oxå ;/ de e inte kul :'( hoppas de blir bättre! Men hon kalla mej fjortis utan anledning och de gillade inte jag :( aja.. de va allt ja gjort idag :P


Älskling!

Ville bara skriva att du ska veta att jag älskar dej så otroligt mkt! Du kom som ettskott rakt in i mitt hjärta! Det var inte riktigt kärlek för första ögonkastet men vid de tredje iaf :) De finns ingen underbarare person än dej! Jag är så glad för jag funnit dej och så otroligt sjukt gla att vi är förlovad :D Jag vill bara ha dej här hos mej just nu för jag saknar dej så otroligt mkt! Du är så fin, så bra, så sweet, så UNDERBAR!! de finns inte ord som beskriver känslorna för dej! Jag hoppas de e du och jag för all framtid <3 Och ja vet att så komer de bli :D

Älskar dej Mårten Lillebror Larsson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0